Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 7. Денсаулық- зор байлық |
|||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: Аманжолова Б.К |
|||||
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
Сабақтың тақырыбы: 1. Дәрігердің қабылдауында |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.1.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру 5.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау; |
|||||
Сабақтың мақсаты : |
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді; шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құрады, соған сүйеніп баяндай алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1-әрекет. Ұжымдық жұмыс: Сыныптың жағымды ахуалын қалыптастыруда «Жыланша » ойсергегін ұйымдастыру. Сынып оқушылары онымен ауысу арқылы бір-біріне тілектер айтады. Үй жұмысын тексеру «Миға шабуыл» әдісі бойынша: «Суреттен не байқадыңдар? Бұл қандай кітап? Қызыл кітап туралы не білесіңдер? Басқа кітаптардан ерекшелігі неде? Өз жерімізде «Қызыл кітапқа» енген жануарлар кездесе ме? Неліктен жануарларды «Қызыл кітапқа» енгізеді? » Сауалға жауап алу. Сабақ тақырыбын айқындау, мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Үш шапалақ»
Смайликтер тарату |
Слайд
Түрлі- түсті жүрекшелер
Интербелсенді тақтадан қызыл кітап, жануарлардың суреттерін көрсету |
|||
Сабақтың ортасы
|
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс.
Айтылым. тапсырма «Әріптестер» әдісі. - Дәрігер дегеніміз кім? - Дәрігер болу үшін не керек? - Дәрігер не істейді? - Дәрігер қайда жұмыс істейді?
Айтылым Жеке жұмыс ЕББҚ:(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) (даралап оқыту тәсілі арқылы) Тапсырма орындауда «Аяқталмаған сөйлем» әдісі қолданылады. Жеке қажеттілгі бар оқушы (төмен деңгейлі)«қолдау» әдісі арқылы саралау жүргізіледі. Айтылым
1- тапсырма. Бейнебаян арқылы көтерілген негізгі мәселені түсінеді. Сұрақ қоюда, өз ойларын білдіруде жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады Жазылым Қосымша тапсырма Жеке жұмыс
тапсырма Жазылым Айтылым Жеке жұмыс
Айтылым 2-тапсырма Жұптық жұмыс Айтылым Тілдік бағдар
3-тапсырма Тыңдалым Оқылым Топтық жұмыс
4-тапсырма Жазылым Айтылым
Ойтаразы Айтылым
|
Тыңдалым,айтылым. Емхана-поликлиника Тексеру-осмотр Жүрек-сердце Қан тапсыру-сдать кровь Дәрігерлік кеңес-консультация врача Айтайық Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою. 1. Дәрігер деген кім? 2. Қандай дәрігерлерді білесің? 3. Сен ауырсаң қайда барасың? 4. Сен дәрігерде болдың ба? Айтылым Суреттерге қара. Бұл суреттер саған қандай ой салды? Айтылым Сұрақтарға жауап бер. 1.Үйіңнің жанында емхана бар ма? 2.Сен емханаға соңғы рет қашан бардың? 3.Емханаға кіммен, не үшін бардың?
Жазалым «РАФТ» әдісі бойынша кітаптың пайдасын талдау Р(рөл) – дәрігер А (аудитория) – емхана Ф (форма) – үндеу Т (тақырып) – Денсаулық- зор байлық Жазылым Айтылым «Ассоциограмма». «Дәрігерге» қатысты өзің білетін сөздерді жазып, диаграмманы толтыр. Айтылым Диалог. Суреттерге қара. Тірек сөздерді пайдаланып, диалог құрыңдар. Тірек сөздер: емхана, отбасылық дәрігер, тіс дәрігері, жүректі тыңдау, қан тапсыру, кеңес беру және т.б.
Айтылым Оқылым Мәтінді оқы. «Оқиға картасын» жасау. Әр топқа ватман таратылады. Мәтіндегі іс-әрекетті картаға түсіру, қорғау. Айтылым Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз. Мәтіннен үстеулерді тап. Айтылым «Бес саусақ» тәсілі арқылы сабаққа қорытынды жаса. |
«Смайликтер»
Дескриптор 3 балл -Отбасы мүшелерін жазады.
«Бағдаршам»
Дескриптор: -бейнебаянды көріп, түсінеді; - негізгі мәселе негізінде жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді пайдаланып, сұрақтар дайындайды; «Екі жұлдыз, бір тілек»
Дескриптор: -Хат жазады -Ойын білдіреді
«Қол шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
сөздік слайд
https://m.youtube. com.>watct (1,6сек)
Слайд Оқулық
Оқулық
слайд
|
||
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасын беру : 5 -тапсырма |
|
||||
Кері байланыс «Менің ұраным»
|
Өз деңгейлерін анықтайды. |
|
||||
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |