Қысқа мерзімді жоспар |
|||||||||||||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 4. Мамандықтар әлемі |
||||||||||||||||
Күні : |
Педагогтің аты-жөні: Аманжолова Бархыт Константиновна |
||||||||||||||||
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар: 4 Қатыспаған оқушылар : жоқ |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Сәулетшінің өнері |
|||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.5.1 тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4.2.3.1 белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты : |
тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжайды; белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндайды, кері байланыс береді, сөйлеу стилін сақтайды, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді. |
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
ұста, сәулетші, құрылысшы, шатыр,баспалдақ, көлем |
||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы (5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу Сыынпта жағымды, оқуышларға қолайлы ахуал орнату. Сабақ мақсатымен таныстыру: -сәулет өнеріне қатысты мамандықтармен танысады; -құрылысқа қатысты сөздерді қолдануды үйренеді. |
|
Мақтау
|
Слайд |
|||||||||||||
Сабақтың ортасы (6-37 минут)
|
«Сөйлесейік» 1-тапсырма Топтық жұмыс
«Жаңа сөз үйренейік» Мұғалім оқушыларға тақырып бойынша берілген жаңа сөздерді интербелсенді тақтадан көрсетеді, аудармасын жасатады.
2- тапсырма Жұптық жұмыс
«Ойланайық» Мұғалім оқушыларды нақтылыққа, жылдамдыққа, ұқыптылыққа баулиды.
4-тапсырма Жеке жұмыс
Мұғалім бағыт-бағдар береді
Сергіту сәті
5- тапсырма Топтық жұмыс «Оқиық»
6- тапсырма Жеке жұмыс «Оқиық және жауап берейік»
Мұғалім оқшыларға бағыт береді, қосымша мәліметтермен қамтамасыз етеді.
7- тапсырма Жеке жұмыс «Кел, жасайық»
|
Айтылым Саған қай ғимарат ұнайды? Неліктен? Ол қандай құрылыс материалынан салынған?
Тыңдалым Айтылым Жаңа сөздер Ұста-ағаш шебері Сәулетші-болашақ ғимараттың жобасын жасайтын адам. Құрылысшы-ғимаратты салатын адам. Шатыр-төбені жабатын бөлік Баспалдақ-келесі қабат жол Жазылым Қоршаудағы сөздерді оқиды, кестенің бір бөлігіне түсіреді.
Жазылым Сөйлемдерді оқиды, берілген суреттердің ішінен табады.
Оқушылар мұғалім қосқан сергіту сәтін орындайды, өз көңіл- күйімен бөліседі.
Оқылым Мәтінді түсініп оқиды.
Айтылым Сұрақтарға мәтіннен жауап іздейді. *Сәулетші қандай нәрсеге көңіл бөледі? *Баспана салу үшін қандай материалдар қажет? *Ғимаратты тез салу үшін қандай материалдар ыңғайлы? *Құрылысқа қандай мамандар қажет?
Айтылым Өз қиялындағы үйдің суретін салады, оның жобасы, құрылыс материалдар туралы айтып береді.
|
Дескриптор: Жалпы-4 балл - тапсырманы орындайды - өз пікірін айтады
Дескриптор: Жалпы-3 балл -ой бөліседі; -сөз тіркестерін жазады.
Дескриптор Жалпы-5 балл -ақпарат іздейді -ой бөліседі
|